Friday 20 January 2012

kesian :'(

 
 hmm aku tak tahu la nak cakap ape lagi , aku kesian kan eryn ohh , aku tak tahu nak tolong die macam mane lagi , aku pun insan yg lemah macam die jugak , aku hanye mamapu mendengar luahan hati die , and bagi die semangat dgn nasihat je , *eryn , kau sabar tau , aku tahu kau boleh hadapi semua nie . hm tadi eryn call au die menangis gile gile sambil cerite ape yg terjadi *first time eryn nangis teresak esak dlm fone . aku pun tak sangke semue nie leh jadi macam  nie , semua nie Allah dah atur kan , kite sebagai manusia hanye mampu merancang tetapi Allah yg menentukannye . Eryn , aku akan doakan kau teruskan hidup kau dgn tabah walaupun tanpe die , walaupun kau still sayangkan die , kau lupekan la die , aku tahu nak lupekan someone yg kite sayang makan mase , takpe kau try la lame lame kau mesti boleh punye , jgn fikirkan lagi lelaki macam tu , die tak hargai kau pun , oneday die akan sedar ,  em yg penting kau ade family kau and kawan kawan k .
 bestie :)

(: cerita peah ikhlas dari hati :)

0 comments: