Friday 20 January 2012

Be Strong Eryn :)

 
HAI SEMUA KAWAN KAWAN :)

eryn , aku tahu kau tgh bersedih skrg , aku faham perasaan kau , aku dapat rase betape sakit nye hati bile ditinggalkan org yg paling kite sayang kan ? kalau aku berada kat tempat kau pun aku akan jadi macam kau , tapi ape dan macam mane sekali pun kite kene teruskan hidup and kuatkan semangat menempuh semua dugaan nie . aku harap kau sentiase bersabar kayy , aku dan kawan-2 kite yg lain akan support kau . kau tak payah la nangis lagi , aku tak boleh la tenguk kau terus terus menangis , sedih aku tau ? maybe Allah saje bagi ujian nie kat kau , kau kene kuat k , aku percaye ade hikmah sebalik semua nie . and aku hope kite akan jadi kawan sampai bile bile , kau jangan lupakan aku !

nurafiah mustafa & khairina aida othman

(: cerita peah ikhlas dari hati :)

0 comments: