Thursday 15 March 2012

broken my heart ♥

 

Ya Allah , aku tak tahu nak luahkan perasaan aku macam mane sekarang nie ? aku sedih sangat :'( terlampau sedih :'( aku kehilangan seorang kakak dan kawan yang dulu selalu bersama aku , gelak tawa bersama , susah senang kami bersama :'( Ya Allah , rindunya time tu 
Tapi , kenape diaorang dah makin jauh dengan aku ? kenape ? aku sayang diaorang lagi , sayang sayang sayang  emm mybe aku bukan seorang adik and kawan yang terbaik dalam hidup diaorang kan ? takpelaa , aku redha dengan semua nie , aku cuba dan akan cuba hidup tanpa mereka dalam hidup aku .
Ya Allah , kau tolong bagitahu mereka yang aku sangat rindukan mereka , rindu waktu bersama dahulu ♥
Semoga mereka tahu yang hati aku penuh dengan rinduuu
Dan semoga mereka akan dapat pengganti yang lebih baik

(: cerita peah ikhlas dari hati :)

0 comments: