Wednesday 21 December 2011

cambodia

 


hye :) ape khabar semua? hope korang semua sehat okay :) ha harinie aku nak story pasal pengalaman aku selame aku berada kat cambodia. aku pergi sane selame 25hari. banyk pengalaman manis&pahit yg aku lalui. kat sane mmg best, tapi susah nak cari makanan halal. ishh kurus aku skrg =D emm kat sane aku dah jelajah ke semua tempat. aku pergi pnom penh, siem riep, battambang, koh kong, and macam-2 lagi lah, (aku tak ingat name tempat die, sbb pelik-2 sgt, hehehe) emm paling best kat pnom penh dgn siem riep, sbb itu lah ibu kota di cambodia, kat sane aku tak kenal sape sape pun, hidup kat sane susah, budak-2 kst sane kbnyakan nye hidup susah, kesian aku tgk dorang semua ;'( tapi aku happy sbb aku dapat bagi duit kat dorang sorang 500 (bersamaan 50sen duit malaysia), walaupun sikit, janji aku ikhlas kan? hehe :) yg sedih nye, aku demam kat sane, demam teruk gile, asyik muntah and pening kepale je, then parent aku pun hantar lah aku pergi klinik malam-2 bute tu, dokter cakap aku salah makan, emm kat sane pun aku accident, haha, aku kan power sgt bawak motor, sedare aku lah ajak pergi pantai, otw pegi pantai tup tup hujan, aku tgh bawak moto jalan licin sesak pulak tu, sekali ape lagi, jatuh la, dah jatuh boleh gelak gelak lagi, apela aku nie, takde perasan langsung, hehehe, bukan ape aku gelak sbb kelakar, korang nak tahu tak aku jatuh kat mane, aku jatuh dalam lecak dohh, eeww hehehe, balik je rumah aku diam je, aku tak bagitahu family aku pun, aku takot dorang bising, hehehe, last last papa aku dapat tahu jgk, tapi papa tak marah, sbb luka aku tak teruk ane pun, rindu la time tu, hehehe =D malam sebelum aku nak balik malaysia, aku pergi enjoy puas dulu kat pnom penh, aku pergi tgk concert artis sane, ape yg dorang nyanyi pun aku tak paham sepatah haram, hehehe, tapi aku layan je, aku terlalu excited aku duduk depan sekali, hahaha, aku sorang je yg pakai tudung kat situ, penyanyi kemboje tu tanye aku, 'islam hey?' aku senyum dan angguk :) sbb aku buat buat paham, yg die tanye aku islam ke? hehehe, then die tanye lagi 'maupina ni?' adoi aku dah tak tahu nka jawab ape dah, tak paham langsong, sekali bapak aku yg jawab 'malaysia' ohh aku tahu, mesti die tanye dari mane? kan? kan? hahaha.artis kat sane sexy gile gile la, ishh ape ape punenjoy malam tu, actually banyak lagi cerite pasal kemboje, tapi sampai sini jela okay, boiboi muahh <3

(: cerita peah ikhlas dari hati :)

0 comments: